Friday, September 30, 2005

Autosurf Programme

Apa itu StudioTraffic?
Sebagai Ahli : Program StudioTraffic lebih kurang seperti iklan di TV di mana anda boleh rehat sambil menonton iklan. Perbezaan antara Program StudioTraffic dengan TV ialah Program StudioTraffic MEMBAYAR anda dengan melayari website pengiklan, manakala TV membolehkan anda menonton program rancangan dengan percuma.

Sebagai Pengiklan : Anda juga boleh iklankan website anda secara online. StudioTraffic adalah tempat yang boleh mengiklankan website anda secara PERCUMA.

Apa yang menarik mengenai StudioTraffic ialah anda boleh menjadi ahli mahupun pengiklan di dalam waktu yang sama. Program StudioTraffic sangan unik kerana anda boleh membuat iklan dan pengiklan akan membayar anda kerana melihat website mereka. Ini memberikan peluang untuk anda meningkatkan pendapatan online anda, dan memberikan peluang untuk mendapat kredit untuk mengiklankan website anda DI DALAM WAKTU YANG SAMA.

Bagaimana Program StudioTraffic Berjalan?
SERTAI SEKARANG, dan StudioTraffic akan berikan PERCUMA $10 akaun level. Kemudian apa yang perlu dilakukan ialah login masuk dan KLIK menu Surf STV dan lihat. Satu window baru akan terbuka untuk anda, dan website-website pengiklan akan keluar berterusan secara automatik dalam masa 20 saat setiap satu website. Bila anda telah surf 100-200 website, anda akan di berikan kredit dengan kadar 1% daripada Level Akaun anda.

Jika anda adalah Free Member, anda akan perolehi $0.10 sehari!. Ianya begitu mudah. Anda juga diberi pilihan untuk UPGRADE Level Akaun untuk perolehi pendapatan yang lebih! Ingat, anda tidak dipaksa untuk membayar apa-apa pada bila masa pun. Gunakan Surf STV seberapa lama yang anda mahu dengan Percuma.

Peluang anda mendapatkan pendapatan antara $0.10 hingga $150 sehari adalah bergantung Level Akaun Anda untuk surf lebih kurang dalam satu jam sahaja. Selain itu, anda akan perolehi kredit yang anda boleh gunakan untuk mengiklankan website anda. StudioTraffic mempunyai beribu ahli menggunakan Surf STV setiap masa. Ada beribu ahli di luar sana yang sedia melabur untuk website anda. Cuba anda fikirkan, di mana lagi yang anda boleh memperolehi pendapatan dengan mengiklankan website anda? :)






Akaun e-Currency
Akaun e-Currency atau mata wang elektronik sememangnya penting untuk mereka yang menjalankan atau menyertai program online seperti StudioTraffic. Kami cadangkan anda untuk memiliki akaun e-Currency seperti E-Gold, StormPay dan StudioPay kerana untuk membuka akaun adalah PERCUMA!.

E-Gold : Satu matawang elektronik yang paling dipercayai sejak 1996 lagi. Kadar matawang adalah berdasarkan nilai emas semasa.
Klik untuk buka akaun E-Gold



StudioPay : StudioPay ialah matawang elektronik khas untuk program StudioTraffic atau program-program lain di bawah StudioTraffic. (Internal e-Currency)
Klik untuk buka akaun StudioPay

1 Comments:

Blogger is150 said...

tahniah... ko add ler url blog aku sekali... http://as.is150.net/ (autosurf) atau http://blog.is150.net/ (blog)

bole kita berblog... :)

1:28 AM  

Post a Comment

<< Home